Friday, December 14, 2012

14.12.12

Hari ini besday aku...
Hari ini juga besday abah aku...

Yaa....satu kebetulan yg best...hehehe..
Selamat Hari Lahir kepada abah...dan diri aku...hehehe...

Ala..bukan selalunya aku sambut pun besday aku..
Hari menjadi lebih tua...tak ada apa yg nak di sambut sangat pun...

Semalam dapat berita yg pak menakan (sepupu abah) masuk sepital sebab strok..
So hari ni...pagi2 lagi kami 3 branak bersiap2 untuk keluar..
Kami gerak ke Sri Manjung..
Gi tgk pak menakan aku..Alhamdulillah..dia da semakin baik..
Kaki ok..cuma tangan ja mcm kebas2 sket..

Balik dari situ.. kami singgah lak kat Pantai Remis..
Rumah Tok Cik aku..dikhabarkan dia tak brapa sehat...

Tapi yg best nya..
Bila sampai2 ja..jumpa ngan orang laen semua..
Tapi Tok Cik aku tadak..hahaha..
Depa kata..dia pi sembelih kambing...
Huhuhu...so sehat la maknanya tuh...

Seb baek la mmg on the way balik..

Hurm..takda apa sangat nk tulis..
Penat2...mau rest saja...

1 komen:

Anonymous said...

Hepy belated busday