Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Ramai yang menyambut tahun baru dengan pergi tgk konsert semalam..pergi countdown semalam..Ada pula yg kononnya kluar sambut New Year hari ni...

Tapi..apa yg nk di sambut sebenarnya...??
Apa yang kita nak raikan? Musykil gak aku...

Hehehe...

Aku bukan la anti apa2...cuma aku just nak cuba paham..apa yg kita cuba sambut dan raikan?

Datangnya tahun baru bermakna kita semakin tua..sepatutnya semakin matang..semakin dekat dengan...hurm...

Kita patut renung balik apa kebaikan atau amal yg kita da buat pada tahun lepas...dan apa kita cuba nak capai tahun ni...dan pandang Tahun Baru ini sebagai permulaan baru untuk kita menjadi lebih baik dari tahun lepas...

Bagi aku..Tahun Baru ni..cuma hari cuti yg aku boleh berehat di rumah bersama keluarga aku..
Bagus la jugak kan..sekurang2nya ada cuti..
Cuma..bagaimana kita manfaatkan cuti tu jer la..

Apapun..Selamat Tahun Baru 2013..
Semoga yg terbaik untuk kita semua...
Insyallah...Amin...

0 komen: