Thursday, May 19, 2011

maksimum 10...

Dalam urusan kerja dan urusan2 sambilan...kita mesti kena banyak deal ngan orang kan..tapi kadang2 kan aku tak brapa paham la orang2 neh..haih2..nk citer panjang2 pun malas..cuber tgk konversation via SMS neh..haih2...

ni actually berkenaan dengan homestay aku la..

.....
aku: maksimum 10 orang yer..
bakal pelanggan: maksimum 10 orang ye..kalau lebih boleh kan?

........

apakah itu? adakah kalian2 paham maksudnya...rasa bagai nk menembak diri sendiri..hahaha...eh dari aku tembak diri sendiri baek aku tembak empunya badan yg berkata2...hahaha..

mcmana neh??

3 komen:

Sandokhan said...

budak tu suis fiusnya dah longgar agaknya. Minimum dgn Maksimum pun tak tau nak beza dah..~

de_are_na said...

hangen je aku..yg takley blah tu siap ulang lagik tuh..maksimum 10 ye..huhuhu

aku konfius aku patut gelak ke nanes..hahaha

Wan said...

senyum je :)