Wednesday, April 27, 2011

Demam Bieber lagik ker?

Wah..lama jugak aku demam Bieber neh? hahaha...

Aku nk update blog tapi aku tak update2 gak...sebenarnya mcm2 da jadik...hurm..

Ujung minggu lepas..aku pegi jenjalan sampai ke Seremban..gi umah member aku..siap sesat2 jalan lagik..
Maunyer tak..umah dia takde dlm gps..sesat la..ahaha..tapi kira ok la jugak sebab kami ke rumah dia tu..berpandukan signboard...bangga gak leh sampai...
Bila sampai umah dia, aku pun tgk la gps haku...pergh..tgh2 padang kosong..hehehe..tapi ok la..kami selamat sampai..ahaks!!

Balik tu ke midvalley  pulak..jenjalan jap..makan portugese grill fish..ok gak ar...nama portugese..yg wat nyer..indon gak..huhuhu..cemana tuh...hahaha..

Ahad lak..aku pi jenjalan shopping ngan Azrani..hehehe..best2..jalan sajer2 je ari tuh..tapi mmg balik..kaki penat giler!! tu pun seb baek ahad..so limited sket la kitorg jalan tuh..hahaha..sebab petang da nak balik kan...ahaks!!

Ok la..aku skang da tak demam Bieber da...cuma demam nk balik umah ja..weee...Penang..tunggu daku!!

0 komen: