Saturday, October 23, 2010

Pokok Ular

Lama gak rasa tak update blog haku neh..bukan apa...dok sibuk pasai homestay...hahaha..ya ka...dak la..dok sibuk pasai keja gak ar...hehehe...

Aku nk cita...

Kat ofis aku..depa ada wat CR challenge...so penang, depa wat juai2 pokok...pokok tu di panggey 'snake plant' aku pun tak sure la pasai apa kan...

So masa depa  kluaq pasai pokok neh...suma pakat syok dok nk beli...then aku cadang la kat member2 sebelah haku tu...apa kata..kita wat ala2 gift exchange...leh tulih2 kat kad tu..best sket...dari beli untuk diri sendiri..mcm tak best ja..hahaha..

Aku pun wat gak exchange ngan sorg lagik member aku...hehehe..best gak ar..dok sibuk pikir nk tulis apa kat kad dedication tuh...huhuhu...

Dalam dok sibuk2 dok pikiaq tu...aku ngan dak sebelah haku..tetiba terpikir...apa kata kita bagi kat bos satu...aáh...ramai2 share la..so takde la mcm pelik sgt...ala..satu pokok tu..RM20 jer..tak kire saiz..so tak kesah la kan...siap leh upgrade pasu lagik kalo tambah RM2...hehhee...

So at last tu...aku dapat la satu yg aku buat exchange ngan member aku tuh...then rupa2nya staff2 aku ada bg kat aku gak satu...mcm best gak ar...hehehe...so aku ada 2...wan foon lak...dia ada 3 pokok...then si nisha ngan rosie lak..depa tadak kat ofis...suh aku amek kan pokok depa...so aku pun amek ja la...hehehe..letak skalik...

Skang neh..kami ada la satu area yg ada pokok2...chewah...leh wat ala2 garden lak kat situ...depa dok kata..baguih untuk feng sui...hahaha..apa2 ja la..




Hopefully, kami semua lebeh tenang dan gumbira dengan pokok2 neh suma..ahakS!!

0 komen: