Saturday, October 9, 2010

Netball untuk tahun 2010..

Pagi ni...dengan penuh semangat..aku bangun awal pagi...

Kul 7pg lebey sket aku ngan Rosie bertolak ke Padang Westland...

Aku da lambat sebenarnya..masa aku on da way nk pi tu..beberapa org da call...tanya aku kat mana..huhuhu...

Sesampai ja aku kat situ..da time untuk briefing ngan referee...so aku pun terus pi  join la..pi dengaq2 dia kata apa..dia referee yg sama mcm tahun lepas..so aku mcm da leh agak da..sebab referee ni agak strict...huhuhu...mmg akan selalu la kedengaran wisel2 dia yg bingit...huhuhu...

So lepas briefing tu..aku baru nak pakai kasut...then kami pakai bip..(eh btoi ka eja..naseb la..) Macam biasa..aku punya GS - Goal Shooter...lepas pakai bip tu..dak2 neh suro pergi prektis2 shoot..aku pun jalan la ke padang tuh..then tetiba terus nk main rupa2nya...aku pegang bola pun belum lagik..cam mamai2 baru bangun tido pun ada gak neh..hahahhaa...

So..begitu la..permainan bermula..huhuhu...diorg start score..tapi not bad la..masa first half..aku berjaya score 2 kalik..daripada 3 cubaan..2 masuk..huhhu...

Second half..tak berpeluang lak aku nak shoot..takper la..takder naseb..kena start training awal2 ar lepas neh..hehehe..nk tau score??? 2 - 16..hahaha..mestila yg 2 tu kami..hahahaha...

Macam aku dok bgtau budak2 neh dari smalam lagik..kalo nak mai sokong netball..mai awai2 sket..sebab game pukul 8...830 pg kami  nak balik dah...tgk2 btul..game kami habeh kul 830...tp aku rasa tahun neh..kita main agak okay..not that bad..at least tak la nampak sangat mcm kena buli..huhuuhu...mungkin just lack of practise...tp yg aku suka..tahun neh..mcm men hepi2...tak pressure sangat mcm tahun lepas..ahaks!! kenapa..ntah la..

So..wat masa skang..leh simpan da kasut..hahaha..aku kan bersukan setahun sekalik jek..hahaha...

Ni la team Netball 2010...

0 komen: