Saturday, February 6, 2010

Release Stress..

Ari neh..giler penat..awal giler bangun..

Pagi2 kul 8pg..aku pi amek Alisya..lepas tu amek Nisha lak..

First stop, gi klinik kulit..biasa la...lawatan bulanan aku kan..hehehe..

Tak sangka habes awal..so lam kul 10 lebey..kami gi Gurney..makan breakfast kat McD woo....hahaha..

Lepas tu gi beli tiket wayang.."The Spy Next Door" camtu la kot lebey kurang tajuk dia..ala..yg Jackie Chan berlakon tu...best gak..lawak..awal2 je cam slow sket...huhuhu..

Habes movie..pi solat..then pi ke Penang Time Square..saja ja nk pi..sebab org kata da bukak..aku tringin nak tau kat mana..dan mcmana..rupa2nya tak jauh dari Komtar ja..tapi nak nek ke parking dia..agak mencabar minda gak ar...tingkat 4 baru parking..isk isk..

Tapi....TAKDAK apa ar...kedai2 sumer tak bukak lagik..yg agak happening...Sunshine ja..hat laen suma..tadak apa...huhuhu..

So, kami decide nk pi lunch kat Perangin..setelah membuat segala perhitungan...kami makan kat Secret Recipe..hehehe..aku makan Spageti Tomyam, Nisha makan Tomyam Noodle...Alisya..dia makan Eskrem Smarties...hehehe..dia da kenyang makan breakfast tadi...

Lepas tu..jenjalan sket...ushar barang2...bayangkan la..pegi smpai 3 shopping kompleks...tapi tak membeli pun..last2 gi Giant ja aku beli brg2 rumah sket...hahahaha...

Walaupun agak kepenatan..hahaha..yer ar..giler..mcm org keje..8am to 5pm..hahaha..tapi mcm best ar kuar jenjalan..Thanks to Nisha sebab sudi temankan sy dan Alisya...hehehe..

Saya sangat stress minggu lepas..siyes sangat2 stress..tapi okay la..lepak2 kuar td..cam kurang sket da la..hehehe...