Wednesday, February 3, 2010

Hari yang bunguks!

Aku ingat aku nak sambung post sebelum neh pasal jenjalan ke Cameron Highland aritu..

Tapi..aku takder gambar lagik..n im not really in the mood...huhuhu...

Aku tak paham la kenapa sesetengah org takley nk ckp elok2 ngan kita..dosa besar ke kalo diorg ckp sopan2 sket..dari kire nak tembak org jek..NYAMPAH haku!

Please la..dalam dunia neh ingat angpa ja ka yg best..angpa ja yg ley wat keja...bunguks tol...

Kalo da hebat sgt..wat la sendiri..wat per suro haku..suru la org yg hgpa percaya..ntah hapa2...

Dan aku tak paham kadang2 org leh men cakap lepas...kita da sakit hati..lepas tu dia mintak maaf..bajet kita nk maafkan sangat la..leh blah ar...tapi itu pun..bukan nk mintak maaf...tapi lebey kepada nk menegaskan yg dia tu TAK SALAH LANGSUNG....boley blah...

Takper la..aku bagi tempoh untuk diri aku sampai awal tahun depan jer...kalau segala yang aku rancangkan berjaya...insyallah...selamat tinggal...hahahaha (gelak kejam!!)

5 komen:

ct hani said...

rancang apa? nak buka kompeni sndiri ke...hehehe. nak mintak keja leh?

aida_0707 said...

aku kat sini hari2 rasa apa hang rasa. huhuhu. btw, apa plan hang? jadi surirumah ke??

Unknown said...

cthani: adalah perancangan sket..hehehe..tgk la..nanti2 angpa tau gak..hehehe

aida: suri rumah? sapa nk bayaq duit keta aku..duit umah haku..

bai said...

anonymous leh tlg byrkan nnt...hehe

Unknown said...

bai: wah2..suka2 jaaaaa...