Sunday, February 14, 2010

Kerja? Hari2 kerja..

Happy Chinese New Year kepada kengkawan aku yang berbangsa Cina..especially budak2 kat ofis aku..aku tau..ada beberapa orang yg baca blog haku neh..hehehe..

Aku update blog hari neh..bukan bermaksud aku ada wat apa2 pun hari neh...hahaha..

Smalam..sampai hari neh...aku mmg dok umah ja..malas gak nk pi mana2..nk kuar pun..dak2 neh sumer takder..so lepak umah..wat keje..pergh..hahaha..giler pekerja contoh haku neh...ahaks!

Tadi aku ngah belek2 aku nyer photo folder, aku terjumpa satu gambar neh..aku pun luper aku ada gambar neh...hehehe..

Dari kiri: Steffen, KK, Beng Lay, Shien Ni, Yee Siang, Wei Yee, Gaik Hong n Aku..

Ini waktu kami kuar dinner kat Seoul Garden..agak happy la time tu..masa tu pun cam tak plan sangat..just in-promt-to ar..kira mcm last minit nyer planning la..

Ni dak2 ofis haku..dak2 yg sekepala ngan haku..hehehe...kami mmg agak ngam..kecuali dak KK tu...dak praktikal ja..dia skang neh pun da takdak kat ofis haku..hehehe...malam tu..sambil dinner..mcm2 topik kami sembang..hehehe..panas2 gak ar..tapi mmg sangat hepi..guys..we better do this session again k...hehehe...

Bukan apa..bila tgk gambar neh..tringat lak haku kat keadaan ofis aku skang neh..hurm..aku mcm da kurang motivasi sket la...gi keje pun da kurang hepi sket..seb baek la masih ada kengkawan yg kat atas tu yg leh aku ketawa2 dan gelak2 bersama2...at least la kan..ada gak org yg aku leh ngadu2..huhuhu..

Aku rasa ofis aku skang da mcm kurang best..mungkin sebab ramai kengkawan yang aku ngam kebanyakannya da tadak kat ofis neh..hurm..mungkin ini masa untuk aku pergi? huhuhu...aku slalu bgtau manager aku dulu..i will leave when i feel unhappy...hurm..i think the time has come..

Tapi biasa la..peak period da nak sampai..takkan la aku nk pergi begitu saja kan..banyak sangat la peristiwa2 yg jadi kat ofis yg da tak best..terpaksa bekerja ngan org yg kita 'kurang gemar'..hurm..dan aku pun rasa sebenarnya..prestasi aku da agak drop..huhuhu...aku tgh memotivasi kan diri aku neh..supaya prestasi aku bertambah baik..dan aku boley perform..dan juga supaya aku leh hadapi peak period neh dgn lebih terurus..

YES DIYANA..U CAN DO IT...LET THE TIGER ROARS IN YOU...

6 komen:

Anonymous said...

xpe2..sabar ehh..nanti nak tranfer kan...ehehhehe

kwn diyana...hehe..peace said...

sy tau sy tau...ke mana...hahahaha

Unknown said...

oih2..hehehe..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
aida_0707 said...

sabar2. dah tukar status diri nanti baru tukar sekali tempat keje ye. tak pening2 kemudian hari.

Unknown said...

aida: hahaha..status diri eyh..hat tu..tkg la mcmana nanti..huuhu