Sunday, February 28, 2010

My day, my plan..

Today is Sunday ataupun dalam bahse melayu nyer..AHAD..

Macam biasa la..slalunya ahad aku mmg malas nk gi memana..aku lebey suker lepak n nganga kat rumah ja..hehehe..

Ari ni pun tak terkecuali..lepak umah ja..cuma mak aku da bgtau awal2 ari neh nak gi Econsave nak bli barang2...

Untuk pengetahuan sumer..minggu depan aku ikut abah aku gi camping kat Teluk Batik..huhuhu..tapi aku tak camping ar..sebabkan mak aku pegi..kitorg tido chalet..ahaks! kan ke selamat..hehehe..

Semalam petang, kitorg da wat list da.."things to buy", "thing to bring", "who will bring" & yg paling penting."what to eat"...hehehe...

Disebabkan wat camping..kitorg kena wak barang2 basah untuk diorg masak..yer..diorg masak sendiri..hahaha..kitorg tumpang makan jek..ahaks! kalo harap kat aku masak..mmg hancus ar..hehehe..aku wat sanwic jer ar...huhuhu..

Ekceli abah aku pun da lama tak wat camping2 neh..sebelum2 neh kalo gi outdoor training pun..slalunya tido hotel..tak pun..paling cikai ar..tido chalet..hehehe..kali ni kompeni neh betul2 nk thrill...so kena la camping.,..

Macam kelakar pun ada gak ar..jenuh memikirkan apa yg perlu di bawak..huhuhu..seb baek satu malam jek..so kitorg mmg habeh pikir ar..hehehe..

Tadi pun gi shopping..perghh..2 troli tuh..banyak giler brg..hurm..mewah sungguh diorg nk camping neh..tapi yer la..bukannyer camping cam dak2 skolah..ni org2 keje kan..hurm..hehehe..

Hurm..minggu depan takley ar nk rehat2..huhuhu..tapi ada can ar aku nak mandi..hehehe..sebab ari tu pegi diorg tanak mandi..so kali ni aku nak mandi gak!!!

Tapi..sebelum nk sampai ujung minggu neh..aku da nampak yg hari2 aku akan mencabar dengan keje yg berlungguk2..huhuhu..

3 komen:

Anonymous said...

nak itot...eehhhehheheh ehh ehh ehh

Anonymous said...

x blh ye....dok diam2 kat rumah tu ye...hahahaha

de_are_na said...

hahaha..cik anon kepada encik anon ya...apa2 saja la kamu2 neh..