Thursday, September 24, 2009

RAYA 2009~~

Wah2...coretan rayer haku...

Tahun neh..mcm aku ada bgtau sebelum neh..aku beraya di kg mak haku..di Jalan Pasir Panjang, Kuala Terengganu, Terengganu....

Macam2 cerita la tahun neh...hari raya ke3 mak aku, maklong dan paksu haku wat majlis tahlil, kenduri arwah...dan open house...

Antara topik hangat selaen majlis kenduri tu...adalah sepupu haku yg nak bertunang 11 oktober neh...kat Jerantut, Pahang...

Aku rasa kali neh...kitorg balik Ganu...mcm agak lama gak ar...

Waktu open house...aku berkesempatan untuk jumpa ngan Sa, kawan lama haku...dan juga Sekai sekeluarga...

Sempat gak masa raya pertama..kitorg gi melawat Taman Tamadun Islam..adik aku nak sangat tgk Masjid Kristal...hehehe...

Untuk Majlis Tahlil tu...aku dan sepupu2 aku buat dadih untuk para tetamu...bangga haku kerana ia mendapat sambutan...hehehe...

Malas aku nak citer panjang2 sangat....tgk jer la gambar2 kat bawah neh..



Projek membuat dadih di malam raya ke3...


Jenjalan ke Masjid Kristal pada hari raya pertama...


Gambar2 sekitar hari raya...


Raya neh...mcm best...mungkin sebab mcm meriah jer aku rasa...hehehe...

7 komen:

Anonymous said...

ermmm raya tahun ni lansung tak bes.. 1 syawal genap setahun aruah mak tinggalkan kami..alfatihah utk aruah mak.. insan yang paling aku sayangi... amin..

Unknown said...

amin...

anonymous neh...len kali..letak la nama yer...

Unknown said...

Best sebab ko balek ganu kowt :P

Unknown said...

hahahaha...mungkin kowts...ataupown...sebab aku juper ko...hahaha..

Anonymous said...

ermmc heck arr sendiri..
heheheheheheh

Anonymous said...

opss typing error.. CHECK la sendiri yek sape saya.. yang penting kita saling tak kenal..

Unknown said...

hahaha...dah kata tak kenal...camana nk CHECK...

boh la nama..at least tahu gak la..anynomous neh..org yg samer ke tak...muahaha..