Sunday, August 23, 2009

Seminggu Menghilang

Wah2...first of all...aku nak mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua pembaca2 blog neh..dan juga rakan2 semua...

Dah seminggu aku menghilang sejak dari pegi Pangkor itu hari...aku sebenarnya turun KL untuk kursus...dari hari Selasa sampaiii la Jumaat smalam...

Aku turun KL hari selasa ptg...stay kat Dynasty Hotel, Jalan Ipoh...dan attend course kat Sheraton Imperial..hahaha..jangan tanya pasai apa tak dok ja kat Sheraton tu...hahaha...sah2 la tak mampu...

aku ada course Withholding Tax hari Rabu...then Khamis ngan Jumaat sambung lak ngan course Corporate Tax Planning....

Lepas habes course Jumaat tu...aku gi ke Pudu jumpa Bai...aku ngan Bai gi ke Shah Alam..amek Yayah...sebab kami 2 org nk balik Penang...untuk first day berpuasa...

Bas aku ngan Yayah kul 11.30malam ke Butterworth...smpai ja kul 4pg kat jeti..famili aku amek..kami suma pi bersahur kat Pelita...hehehe..pergh giler ramai org...

Balik sahur...lepak2...last2 aku terlena ja kat ruang tamu...bangun pown da tghari...lepas tu Yayah ajak lak aku ngan Hadi gi tgk Orphan...hahaha...nanti aku komen pasal citer neh...hahaha...

Lepas tgk Orphan..kami berjalan2 sekitar Sunway Carnival dan Bandar Sunway...mencari barang2 yg perlu...lepas tu lak pi jalan2 kat bazar ramadan Tuna...hehehe..biasa la...

Lepas berbuka...aku pown bersiap2 pegi Masjid...alhamdulillah..berjaya la..hehehe..ni kira malam first la pi Terawih sebab malam first btoi2 aku dok jenjalan kat KL...

Hurm semoga bulan puasa kali ini memberi lebih makna untuk semua..termasuk diri aku sendiri...amin...

0 komen: