Sunday, August 9, 2009

Aku penat...

Wah ...lama tak update eh...

Skang neh ngah peak period kat tax...so siyes la...skang mmg balik da lewat...balik pown...buat keje..penat giler...smalam sabtu pown...aku terpakse gi keje...bos ckp wat OT...so..pegi kul 9 pg..balik 5.30 ptg...huhuhuh...seb baek keje leh settle...so takyah bawak balik...lagipown aku tak brapa sehat...so aku cuba2 merehatkan diri....

Hari neh Ahad...aku ingat nk rest...tapi abah ajak aku gi ikut dia..ada training kat Sunway Hotel..aku ngan adik aku ikut...penat gak...tapi biasa la...aku enjoy gi training2 neh...walaupon abah aku jer yg cakap..tapi sesekali dengar abah aku cakap..dapat gak memotivasikan diri...macam hari neh...tajuk dia..."Minda Terbuka...Kerja Cemerlang"...ssambil enjoy2 tgk org training tu maen2 game...aku dengar2 gak abah aku cakap2..hehehe...

Selaen tu...hehehe...makan lunch free kat situ...hurm..sedapp...hehehe....

Balik jer petang tadi...aku ngan mak gi beli tiket bas..aku nk pi KL 18hb neh...

Lepas tu..sajer je aku ngan mak gi Pacific, Megamall...nk gi ushar2 handbag ngan purse...aku janji nak blanja mak handbag ngan purse....so pusing punya pusing..ronda ppunya ronda kat handbag ngan purse section dia tu...sejam gak la...last2 aku dapat gak beg haku...hehehe...Sembonia...hurm..takde sale...tapi sebab aku da berkenan sesangat...aku beli gak...hehehe...takper la...aku neh bukan slalu sgt nk shopping pown..hehehe...ingat nak amek purse yg matching...tapi mcm over mahal la pulak..so aku amek handbag jer la...ahaks!

2 komen:

cthani said...

18hb gi KL. teluk batik jadi ke tak?? sori la dyana, mmg xsangka sgt kena gi course tuu..

Unknown said...

teluk batik tetap jadi..ahaks! kl gi hari selasa....

tak sabar nak bercuti neh..pressure gilerrrrrrr...