Monday, August 3, 2009

Penang - Teluk Batik - PJ - Shah Alam - Penang

Hye sumer...

Last Friday...habes keje...aku ngan famili gerak ke Teluk Batik...abah aku ada training kat sana hari Sabtu tu...so kami pi sehari awai...

Sampai kat Teluk Batik nyer area tu...kami pi ke Marina Cove...tempat tu...adalah di mana participant tinggal...tapi kami..tak duduk situ...kami dok kat Desa Air Apartment...

Kami ke Marina Cove sebab abah aku nak jumpa ngan participant...

Kami kat sana..tunggu organiser dari KL...5 org bdk2 ppuan...sesampai ja depa..pi jumpa participant..kami pown pi makan...kat...Teluk Muruh Restaurant...hehehe...makan tomyam2 gitu...depan navy nye tmpat..

Dari situ..kami pi duk kat Desa Air Apartment...ada 3 bilik..kami satu bilik...tapi aku ngan yayah tidur kat ruang tamu...

Esok pagi tu...kami pown gerak ker Marina Cove...training kat situ..pergh sejuk giler tempat tu...hurm...

Tapi lepas lunch..kami ada outdoor session...buat kat area Marina Water Park...tapi tak masuk water pown...kat padang kosong tepi2 tu ja...hehehe...best gak...nampak laut...maen mcm2 game...then ptg tu..dalam kul 5 lebey..habes..

Lepas ptg tu...aku n famili aku pown..terus gerak ke PJ...sebab esok tu nak anta Yayah balik Shah Alam...

Kami travel ikut jalan lama...pergh...seb baek abah aku bawak..tapi tu pown..Hadi da mcm nk muntah2 dah...hahaha...kami benti kat Tg Karang...Satay Hut...pergh..sedap gak...dengan tamaknya..order satay 20...besar...skalik baru nampak...besar tu..RM1.10 satu...pergh...sampai2 ja sate tu...suma da saspen ja...konpom tak habes neh...hahaha...tu tambah lak ngan nasi ngan ayam goreng kunyit dan tomyam nya...hahaha...mmg kenyang ar...

Lepas makan...gerak lak gi kat Bumiputera Silk House...mak aku nak cari kedai cawangan Jakel..sebab nak cari kaen wat langsir member dia...(mak aku tersalah potong..so nak kena cari ganti lik...cari kt SP da habes..huhuhu)

Dari situ..kami pown direct ke PJ..umah sepupu haku...kul brapa ntah sampai..cam lewat gak la..sampai2 ja..terus smayang2...tidur...

Pagi tu kami pown breakfast2...sembang2...then gi umah member abah aku..kat Putra Heights...
Then pi makan lunch kat Pizza Hut...then hantar adik aku...

Dari situ...terusss balik Penang...dalam kul 7ptg gak ar sampai Penang...

Penat2...

p/s: aku sakit tekak and selsema kat ofis hari neh...so aku pi amek MC...hehehe..so aku esok on MC...hua hua hua....




2 komen:

diyana Farid said...

wow menarik dan penat aku baca. hahha

Unknown said...

seb baek hang rajin gak baca..hahah...