Friday, December 26, 2008

KL trip - lepas dari Melaka trip...hehe..

Ekceli...dari Melaka tu...hari Ahad, aku ke KL lak..area PJS 2, kenduri kawen kak Jemm...hurm...ni pown rumet haku neh...tapi senior la..dah alang2 ada kat blah sini untuk kenduri Nana...aku ngan CT pown..singgah la di kenduri kak Jemm...

aku janji ngan Wana (juga rumet aku..kami 2 org ja yg blum kawen...hehehe..)...tapi aku ngan CT sampai lambat sket ja...sebab kami terlepas exit ke PJ...sampai nunnnnn di Keramat...hahahaa...

seb baek la aku ngan CT neh..berhati waja...dalam keadaan sesat...dapat jenjalan KL...then jumpa jugak umah kak Jemm...

Lepas makan2 n jumpa kak Jemm..aku , CT ngan Wana...gerak pegi Sunway Pyramid untuk sembang2 dan jumpa adik angkat haku...Munib dan aweksnya...

Lepak2 jap..minum kat Old Town Cafe...kami pown mengundur diri...sebab nak meneruskan perjalanan balik ke Penang....malam tu sampai kul 10 malam..pergh..letih nak mampos...

p/s: aku update blog kali neh kat KL...adik aku register UiTM ari neh...hurm...





2 komen:

Unknown said...

tingin nak pi penang sambil pegang kad jemputan tawen...

Unknown said...

weh sky...statement aper tu...hahaha...