Wednesday, December 3, 2008

Aiyok...aku kene TAG - Hobi terlampau



1. EDIT - aku suke sangat bab mengedit2 picture neh, walaupun tak lawa...tapi tetap gak gatal tangan nak mengedit2 neh...sebab tu kebanyakan post2 haku ada gambo...

2. BAKAR SAMPAH - hahaha..ini agak pelik...tapi mmg kebenaran yang akan diakui sendiri oleh keluarga aku...asal ada can jek...nak bakar sampah...asalkan sempatt je...nak bakar sampah..

3. TGK WAYANG - walaupun hobi neh tak sehebat adik lelaki aku...tapi aku pown agak mengikut hobi dia neh...maklum la..wayang dekat...5 menet ja sampai..ahaks!

4. SURF TENET - aku neh bukan la bijak pandai sangat dalam bidang2 tenet neh..tapi kalo ada apa2 yg nk dicari..aku suka sangat search dalam tenet..sampai budak2 ofis pun ada yg kata..suro Dyana cari dalam tenet...heehehe..

5. CAKAP TIPON - ini hobi dulu2 aku, pada suatu masa yang lampau...skang neh jarang menjalankan aktiviti ini, pertama sebab aku pakai bil and bil tu sampai kat mak aku...bising dia nanti...second...da takdak sapo nak gayot ngan haku neh ha...ahaks...tu yg sebenarnya pown...ahaks!

6. WAT KEK/DONUT/COOKIES/DADIH - Ini hobi aku tatkala adik ppuan aku ada kat umah..asal lapang jer ajak aku wat bende2 neh sumer..tapi bagus gak..sekurang2nya...ada hasil untuk di makan...ahaks!!

Yang ini perlu dipanjangkan kepada 6 orang rakan lagi:-

1. Ajiem - ajiemstudio
2. Zie - Zie The Daydreamer
3. CT - My Life Ct Hani
4. Zarith - A Teacher Journey
5. Fly - Le'Lucky
6. Sekai - ~kada pomonsoi podi tara'at ~

5 komen:

Anonymous said...

paragraph last tu xbrape nak paham.. blogging ek maksudnya...ehehe

Unknown said...

last tu..maknanya...ct pown kena buat post neh...kat blog ct...itu yg dipanggil tag tu...kira wat tajuk yg sama...

Puteri Bunian said...

ooo..gitu ke..

Anonymous said...

kalo taknak..ahaks..
dah beli hadiah ke..

wutsLeft said...

aku bab kek2 nih haku buat kat blog chef2 ajer maklum laa...
dah level chef2 dah haku buat kek nih.. hahaha