Tuesday, December 16, 2008

Gambar2 dalam henpon aku...

Hurm...lama lak rasanya aku tak upload gambo aper2 dalam neh..sebenarnya ada dalam henset aku...cuma tak upload je...hurm..

So, skang neh..aku nk upload gambo2 yer...




Waktu neh..men bowling ngan sepupu2 aku kat City Plaza, Alor Staq...time raya ari tu...hehehe...





Neh time pi makan2 kat Seagate masa Farewell Aishah hari tu...hahaha..Ros...jeles tak????



Neh ha...gambo masa 1st week PwC Bowling League ari tuh...pergh...mantapp woooo masing2 maen...esok nak men lagik...ahaks! lagik skalik...Ros...jeles tak????



13 Disember 2008 - Kenduri kawen Yon kat Kuala KEdah...aku pi ngan Puan Zuraida..hurm...cantekkk kaler neh...



Comey tak?? ni hadiah besday haku dari pada CT...aku letak kat ofis... suker ar..comey2...thanksss CT

4 komen:

Anonymous said...

hahha...bgs akak..dah upload gmbr2 tu...biar ros jeles...hehehe...

Unknown said...

hehehe...mmg pown..sengaja ja tu...

Anonymous said...

comel2..mcm org yang kasi..ahaks..

Unknown said...

hehehe....mmg la..comey mcm tuan nya..ahaks!