Tuesday, March 29, 2011

Apa da jadi pada aku?

Dah masuk minggu ke 2 aku kat KL neh...lama gak la aku tak update kan...bukan aper..mood nak menaip tak braper nk ada..huhuhu...

Minggu pertama masuk keje...sangat tekanan..sangat pressure...bukan sebab apa..sebab takde keje nk buat...huhuhuu...imagine la..sminggu gi keje..mmg duduk lepak2 je..huhuhu..kalo ada keje pun..sikit2 je..so aku sibuk la kaco2 org...hahaha..email2 org..huhuhu...

Masuk minggu kedua ni lak..ok la jugak..sebab aku da start dapat portfolio aku sendiri. So, mcm pg td..aku dtg2 keje je..tgk setimbun fail atas meja haku..pergh...tapi tanpa was2 aku cuba habiskan satu persatu..huhuhu. Tapi aku mmg lebey suke mcm ni..lebey suka ada kerja..dari melangut takde  keje..bosan wehhh..hahaha..

Ujung minggu lak..hari sabtu ari tu..aku dan beberapa org kawan..membuat perancangan untuk pergi melawat kawan aku..Has..dia baru lepas operation...kami pergi wat potluck la..bawak makan2..lepak2 umah dia...Aku, G-ah (bersama Faie n Ayris), Hanie (bersama Zaryl), Asmahani (bersama Razin) beramai2 telah meriuh rendahkan rumah orang yg sakit tersebut...huhuh. Patut di ucapkan terima kasih bebanyak kepada Has n Ezhar kerana telah sudi menerima kami di rumah mereka..hehehe..lama kan tak jumpa kawan2 aku neh..so memang best dapat sembang n bergelak ketawa...dan tak lupa juga sempat berkaraoke..huhuhu...



Hari Ahad lak aku pegi umah makcik aku..kat Bangi..aku, makcik n anak2 makcik (kezen2 aku la) pergi Alamanda...tgk HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA....ngeh ngeh ngeh...best gak..walaupun masuk lambat beberapa menet...tapi still ok la sebab tak lost lagik..hahaha...tp okay ar cita tu...menarik..laen dr yg  laen...ala2 pirates of the carrabien versi melayu..hahaha..boleh ka mcm tu..hahaha...tapi yg lagik bestnya..sebab dapat makan masakan rumah..hehehe..aku makan lunch kat umah makcik aku..siap tapau wak lik untuk dinner..hahaha...ptg tu pun mkn mcm2 gak kat umah makcik haku..huhuhu

Bila la agak2nya 5 bulan ni nk berakhir eh? haih..tak sabar rasanya..hahahah...

2 komen:

Sandokhan said...

sekali sekala berkumpul buat pot luck memang lain macam rasanya...

bila depa mau buat lagi?

Unknown said...

lepas neh..tempat siapa pula bakal menjadi mangsa? ahaks!