Wednesday, February 16, 2011

Sumer nk double...haih!!

Wah2...tuan tanah da kena marah..hahaha...maap...

Bukan apa...dok pikir2 nk citer aper...last2 aku tak citer aper2...hahaha..

Kalo kata double mesti sumer org mcm nak ar...sebab tu la kuar Double Prosperity Beger..kan? huhuhu...

Okeh la..aku nk citer kejadian hari ni...ni Double yg tak braper best...huhuhu


Pagi tadi aku gi keje..aku park kete kat line kedua..kiranya aku parking blakang kete org ar...bukan side parking k...park cam biasa la..

Time aku nak balik tadi...leh lak aku tgk ada sebijik kete park blakang aku..blocking kete aku nk kuar..hampeh tul..leh lak dia double park ngan kete haku...isk isk...yer la..bayangkan eh...depan kete aku ada kete (kete tu kire legal la..sebab kete dia leh kuar kot depan..aku lak patutnya kuar kot blakang..). Kiri kanan aku pun  ada kete lagik neh...depan, kiri, kanan n blakang pun ada kete gak..isk isk...poning2...

Ada ruang sket la kalo aku reverse..tapi cam cun2 jer la kete aku nk kuar..seriyau gak la aku nk kuar kot situ..last2 uncle car park tuh berlari2 mai kat aku..n dia offer nk tolong reversekan kete haku..lega gak aku..ada gak van balai polis bergerak kat situ...diorg pun datang tlg tengok2..huhuhu siyes mmg agak rapat laaa...aku sendiri tgk pun...mmg perghh....sangat rapat ok...huhuhu...

Seb baek la uncle tuh berjaya gak kuar kan...

Korang2 neh..tolong la jangan nk park n nyusahkan org...isk isk...kalo aku rushing nk cepat td...camaner? mau aku langgar jek sket...huhuhu..(ye ker? hahaha)...Kalo nk parking pun...pikir2 la sama pasal org laen...uncle car park tu pun mintak maaf sebab dia kata waktu dia mai pg td (uncle tu slalu kul 9 pg baru mai..so masuk park2 sendiri2 ja) keta tu da ada kat situ...huhuhu...

 Gambar hiasan je..kalo agak2 tak reti nk park kete elok2...bawak kete sorong a.k.a. troli neh suda...huhuhu..

2 komen:

Sandokhan said...

dah Double park, kalo tak angkat hand-brake, bleh la gagah nak tolak. Kalo jenis tak sedar diri main angkat handbrake...tu yang jadi kesan 'calar' sejurus selepas itu, tuh...huhhuhuhu...

bai said...

suka dgn gmbr hiasan tue...