Sunday, February 27, 2011

Cute! Comel!

Hari ni aku pi tengok G-ah kat Cherok Tokkun...dia da bersalin..baby gurl..

Comey2....mana ada baby tak comey kan? hehehe...tak pernah lagik aku tgk baby yg tak comey..suma baby yg baru lahir...mesti comey nyer la..huhuhu...

Anak G-ah ni..nama dia Ayris Zulaikha..panggey Ayris k..hehehe..time aku pi..bonda dia bagi pakai baju biru..baju Amer (abg dia)..huhuhu...muka dia mmg cam laki sket..huhuhu..tp tetap comey..takpa2..besaq2 sket nanti pakai skirt..konfem nampak comey nyer la k..



Aku belikan baju gak td..dok kat kedai td tatau nk pilih yg mana sebab ada dua tu..comey...so aku beli jek dua2..hehehe bukan slalu nk blanja anak2 kawan2 kan...huhuhu..(anak sendiri...bila? huhuhu)

Ni ada lagik gambaq2 yg G-ah send kat haku..



Kebetulan gak aku pi hari ni...ada majlis doa selamat sket...then ptg2 tuh depa nk wat besday party untuk Amer...besday dia esok..tapi alamak..sowi la Amer...aunty tatau..kalo tak..aunty da bawak hadiah da untuk Amer..hehehe..len kali aunty bg yer..huhuhu..

4 komen:

Sandokhan said...

comel sungguh anak G-ah nie. Siap pandai senyum-senyum dah~...huhu

Unknown said...

dia tgk kak diyana..mesti la senyum..ahaks!!

Anonymous said...

diyana biler lagi?ahaks... cehwahhh

Unknown said...

erk..diyana bila lagik? mcmana nk jawab soklan tuh..huhuh..