Tuesday, April 6, 2010

Hari ini 6 April 2010...

Hari ni aku sangat bosan..aku sangat malas..huhuhu...

Tetapi..pada hakikatnya..banyak yg perlu aku settlekan minggu neh..isk isk..

Tambah mengejutkan lagi..ada rakan sekerja ku yang telah me'tender' resignation...

Aku bukan apa..jeles tgk orang resign..aku pun nak gak resign..hahaha...ntah hapa2 ja kan..

Aku da ilang minat aku wat sumer neh..ntah la naper...

Dulu, aku sanggup neh wak lik keje..tiap2 malam wat keje pai pagi..tapi skarang kan..wak lik keje pun..tak buat gak..hahaha..

Hujung minggu lagik la..selambak wat keje..hurm..

Aku kena tingkatkan balik minat aku neh..where is my passion..bukan apa..bila kita ilang minat kan..sumer keje pun jadik susah...hurm..itu yg lecey tu...

PASSION..kembali lah dikau..hahaha...

Peak period da nak dekat..mungkin time tu nanti ia akan kembali pada ku..huhuhuhu...

p/s: kawan aku kata...kalo kita da bosan ngan life..maknanya kita perlu kawen...hahaha..benarkah?

0 komen: