Tuesday, May 19, 2009

Congratulations! You've been nominated for TRYLA 2009 (Your urgent action required)

Dear All

We're pleased to inform that you have been nominated by your respective leaders to apply to participate in this robust and exciting Programme. If your application is successful, you'll be attending this not only for your personal development but will be acting as ambassadors for the Firm.


Further information, please refer here...

Hurm...terkejut aku di kala menerima email ni di hari Sabtu lepas...

Tak sangka lak dalam ramai2 org dalam ofis neh...aku satu2 nya insan yang di pilih dari department aku...hahaha...ada lagik 3 org bdk audit gak yg nominated dari Penang ofis neh....

Tapi ni baru nomination la...belum konpem dapat lagik...hurm...

Aku........excited? terkejut?

Sebenarnya...aku pown tatau la nak kata aku neh excited bangat nak pi...macam kurang excited pown ada bila memikirkan kerja2 yang aku bakal kena habeskan sebelum aku pergi dan juga kerja2 yang bakal aku habeskan sekembalinya aku ke ofis...

Hurm...mcm excited sebab takyah keje seminggu...muahahaha...

Tapi..mcm kurang exicted sebab pegi ngan org2 yg aku tak braper kenal...maksud aku.."takdak geng" la...hehehe..bab2 nak berkenalan ngan org len neh...tu yang aku lemah sket tu...hahaha...

Tapi takpa..bak kata bos haku...untuk "personal development"...Hurm...membina jati diri..untuk melayakkan aku menjadi seorg pemimpin? hahaha layakkah aku???

Aku gembira la gak sebab dapat peluang neh...hehehe...tapi nak kata excited sgt nak pegi tu...tak la sangat kot...

Tapi tgk la mcmana...depa kata mungkin result will be out in another 2 weeks...hurm...saspen2...

Apapun...thanks to all frens yang slalu mendoakan kejayaan aku...

4 komen:

nisha said...

apa tu kak?nk g mana?

Unknown said...

nanti la...konpom dapat...akak bgtau la...hahahaha...

haida said...

ooooo xtau punnn..hehe esok cite tau..nak tau22222

rose said...

good luck and all the best!!!