Friday, May 15, 2009

Air Itam Dam, Penang

Minggu lepas..abah aku ada keja kat Air Itam Dam...kalo nak tahu apa keja abah aku...tgk kat sini...



Disebabkan mak ngan adik ppuan aku pown ikut...lepas balik keja ja..aku pown pi tempat neh...

Agak mencabar gak tempat neh...bukan keadaan di situ ...cuma mcmana cara nak naik ke sana ja...

Tempat tu...atas bukit...so kita kena ikut jalan ke kek-lok-si, tapi naek atassssss lagik...kona2 dan curam2 dia...ala2 fraser hill...tapi bagus sketttt la...

Famili aku stay sana 2 malam...so dua malam aku balik keja ja...pi ke sana...malam yang pertama tu...aku bawak nisha ngan aku skalik...mak dia pi KL...so ajak dia join...

Malam yg second tu...Hadi pown mai..sebab esok tu dia tadak kelas...

Best gak..malam yang aku bawak Nisha...malam tu ada aktiviti...sambil aktiviti tu...kami makan KFC yang kami bawak tapi tak makan2...Sambil2 tu gak kami ada posing sket la..







Lepas habes program tu...aku blaja maen pool lak kat depan bilik tidur kami...hehehe...guru dia..tak laen tak bukan...abah aku la...tapi..hurm.tak sempat lak posing kat sini...


Hari second...aku sampai awal sket...pergh...sempat aku layan karaoke beberapa lagu...hehehe...duet ngan Yayah...duet ngah hadi...

Lepas layan karaoke...hadi ajak pi ronda kat empangan kat atas tu...pergh...cantekkkk....


Ni la permandangan kat empangan tu...


Malam lak...ada aktiviti kat luar...mcm biasa...sempat lagik aku ngan yayah posing2...ahhaha...lepas habes aktiviti...buleh lagik layan men pool...lawan ngan yayah..ngan hadi...sampai kul 1 pagi...esok keje..tak hengattttt

Tapi...tempat tu mmg pagi2 dan malam2...sangat best...permandangan sangat cantekkkk...

Siyes...kalo ada sesapa kat penang...yang tringin nak mencari ketenangan...pergh...tempat ni mmg best....takyah pi tidoq pown takpa...pg2 atau ptg2 pi jogging ka...ataupown...kalo malas jogging....pi lepak2 pown bestttt...



Beberapa lagik gambar kami kat sana....

0 komen: