Wednesday, April 1, 2015

Tibanya 1 April

Sudah tiba 1 April.

Hari yang semua nanti2kan. Mungkin atas sebab dan dasar yang berbeza.

Bagi aku, aku sangat nantikan tarikh ini sebab aku boleh nampak pengakhiran kerja2 aku yang berlambak2 sebelum ini.

Ya, memang aku terlibat dengan GST, tapi aku bukan Kastam. Aku cuma membantu kompeni2 yang ingin membuat set up untuk persediaan kedatangan GST. Macam2 dah terjadi sejak dari Januari 2014, dan aku selalu tertanya2 kenapa lambat sangat 1 April ni. Hahaha...hari ni...tiba sudah...

Tak macam yang aku sangkakan...rupa2nya ramai yang dah bersedia. Cuma segelintir sahaja yang menekan panik button di saat2 akhir. Itu biasa, lumrah manusia. Tak semua benda kita boleh prepare upfront.

Aah...tak apa la..apapun..aku bersyukur sebab 1 April datang jua..

Harap2 mampu menarik nafas lega. Juga berharap client2 yang aku tolong takda masalah besar.. semua ok2 saja.. huhhu....

Jom2... next countdown...apa pula?

0 komen: