Saturday, March 28, 2015

Exam & Cuti

Okies, ada sikit habuk la kan..

Aku sebenarnya sibuk sebab baru lepas exam pagi tadi. Exam apa tua2 ni kan...bukan sambung blaja pun? Hahhaa... aku pun malas nak exam2 bagai neh...tapi kerna terpaksa.

Aku amek exam untuk GST Course yang aku attend selama 6 hari selama 2 hujung minggu berturut2. Tu yang sibuk sikit...jumaat sabtu ahad 2 minggu kena attend kelas... dan hari ni sabtu tadik ada exam...



Skarang ni just tunggu kluar result ja...depa kata dalam 3 bulan kluaq la kot...doakan yer... aminnnn...

Apapun..GST - 1 April 2015 makin hampir. Aku memang la dok sibuk tolong client2 aku untuk set up dan bersedia untuk GST neh. Tapi aku paling kiciwa...ataupun menyampah sebenarnya dengan sesetengah orang yg suka berborak dengan gah pasal GST neh. Tapi orang2 neh slalunya samada tak paham pasal GST ataupun hanya fokus pada benda kecik pasal GST neh.

Konsep GST tu da cantek kalo kita cuba betul2 untuk paham.. Cuma orang yg prejudis ni..susah sikit untuk kita pahamkan konsep GST neh...so aku malas berbicara...

Apapun... aku tak amek port sangat pasal orang2 macam ni...

Yang aku nak pikir...nak pergi bercuti...sapa2 ada cadangan? Ataupun ada sapa2 nak plan pi mana2 yang aku boleh aku ikot? Pleaseee....!!




3 komen:

Anonymous said...

Result cemana...leh bid tony x yg xg kelas tu..hahaha

Unknown said...

Result lom kluar lagi

Anonymous said...

bila result kuar