Monday, June 25, 2012

Enjoy life..

Wah baru aku pasan...
lama da aku tak update blog...
tetiba update beriya2 la pulak..hohoho..

Takpa la..
Aku akan teruskan meng'apdat' blog aku neh...
Kepada sesiapa yg mcm menyampah je baca blog haku skang2 neh..
Maap la eh..hehehe..

Mungkin skang2 neh jiwa kacau sket..
So tulis pun..ala2 jiwa kacau la jugak kan..
Hahaha..sabo jer la kan..ahaks!

Tapi thanks kepada kawan2 yg sudi membaca blog daku yg tak seberapa neh...
Ho yeah!!

Apapun..
Kita perlu percaya dengan pilihan yang kita bakal buat..
Kerana dalam hidup ini...tiada pilihan yang betul atau salah..
Cuma pilihan kita akan membawa hidup kita ke arah yg berbeza...
Arah yg berbeza tidak bermakna kita ke arah yg salah..
Cuma mungkin pengalaman yg akan kita alami...akan berbeza..

Tapi ingat lah..
Walaupun 2 orang memilih arah yg sama...
Pengalaman tidak akan sama..
Setiap org dan setiap arah...
Ada pahit getir yg berbeza...
Ada suka duka yg berbeza...

Enjoy la hidup kita skarang...
Jangan pikir banyak2 sgt pasal apa yg akan jadi..
Tapi enjoy ja life sehari2...

2 komen:

Sandokhan said...

hehe...kenapa pulak nak mintak maap kepada yang menyampah baca blog hang?

After all, you own this blog, and it is your right to put any materials that you think might suit this field. Persetankan mereka yg sentiasa mengutuk. Huhu..

(Eceh, apahal aku cakap bahasa MUET pulak ni?)

Unknown said...

Memang btoi la...aku own this blog..saja berkias..kalo agak2 sapa2 tak suka tuh..leh blah la kan..hahahha..

okies2...brapa MUET hg neh? band 5 eh? patut la hebat ber bahse MUET...hahaha