Wednesday, June 20, 2012

baiklah SANGAT!!

Dalam hidup ni.. ada macam2 org jenis orang kita akan jumpa..
Yang paling terbaru.. aku jumpa org yg TETIBA buat keputusan yg dia rasa SANGAT terbaik untuk kita... tapi sebenarnya keputusan itu adalah untuk diri dia sendiri...
Serius aku tak sangka org mcm ni pun ada...

Dia buat decision... dia kata ini yang terbaik untuk kita... tapi sebenarnya untuk diri dia sendiri ja..
hahaha pelik kan? pelik tapi benar...

Orang mcm ni..apa boleh kita buat eh? Kalau layan kan sangat...mmg habeh la kita..sebab keputusan yg dia buat tu langsung tak membantu kita pun...malah menyusahkan kita lagik ada la...

Aku pun tatau la org mcm tu pikir pakai otak kat kepala atau kepala lutut...hahahha..
Kejam gak aku cakap mcm ni... tapi ntah la...

Konfiden lak tu kata...ini keputusan terbaik untuk hg... ewah2... mana dia tau terbaik..?? dari gaya keputusan tu.. mcm terbaik untuk diri dia sendiri ja?? Hahaha..cuba nak lepaskan diri sendiri...tapi buat2 konon cam terbaik untuk aku....cheh...boleh blah!!

Maaf la kepada sesiapa yg membaca yg rasa mcm aku mrepek2 ja kan...hohoho...
Macam ni la kalo tulis blog lam keadaan ting tong...hohoho...

2 komen:

Sandokhan said...

Kalau orang tu lelaki, dari gaya dia buat keputusan, dia ada potensi untuk menjadi 'suami-yang-semua-dia-rasa-betul'. Elok hang tampor jer orang gitu-gitu...kuikuikui

de_are_na said...

hohoho...orang itu perempuan...camno tuh?