Friday, July 22, 2011

Merepekkk aja

Agak lama la jugak rasanya aku da tak betul2 menulis kat blog haku neh..huhuhu...
Bukan apa..skang neh mmg masa2 sibuk yg kemuncak..(erkk betul ke..slalu aku cakap 'peak period'..tp bahse melayu...kemuncak la kot? hahaha)
Memang agak sibuk la skang..tapi biasa la..sibuk2 pun kita kena maintain2 la kan...tapi aku takde la masa sangat nk berpikir untuk mengarang di blog..hahaha..
Ni pun aku baru lepas habes wat keje..nk tido..tp sajer rasa mcm nk menaip jap..

Kejap jer sebenarnya...da 4 bulan da aku kat sini..
Minggu depan da ujung bulan da..n start posa da..
2 minggu lagi..aku kena balik penang atas urusan kerja..
3 minggu lagi...balik penang TERUS!!! hahaha..saat2 yg dinanti..

Sebenarnya kat KL neh bukan la teruk sangat...ok2 jer..cuma cara kerja tu laen sket la kan..lagipun mungkin aku da biasa keje kat Penang..da biasa ngan penang nyer style kje..so mcm susah la jugak nk menyesuaikan diri sikit kat sini...huhu...tapi yg aku suka..orang2 kat sini..suma best2..ahaks!!

Aku banyak la dapat kawan kat sini..orang2 kat dept aku..sumer ok2..kire leh la enjoy sesama..sebab tu la keje tak stress sangat..sebab sesekali layan kepala gila gak..hahaha...tetambah time2 peak neh..sesekali layan merapu gak kat ofis tuh..huhuh...

Okay la..aku pun tak braper pasti apa yg aku merepek malam2 neh..eh..pagi2 neh..huhuhu...

0 komen: