Friday, July 1, 2011

BeeZee

Wah lama aku tak update blog neh..
Banyak benda da jadi..tapi tadak masa lak..

Skang aku neh mmg tgh peak period..perghh..kat KL neh..mmg dia punya peak tuh len mcm sket la..mmg peak ketaq2 la..hahaha..

Kan best kalo aku kat penang neh...tinggai beberapa comp ja lagik nk settle..tapi kat sini..beberapa ja yg da settle...selambak lagik yg belum review..huhuhu ada jugak yg belum start pun...haihh..mcmana neh..

Tapi apa buleh buat..kerja. kan..tanggungjawab kan..slagi mampu di galas..kita kena buat la kan..huhuhu...

Yang aku suka..sebab bila sibuk2 neh..masa berlalu dengan pantas..da nk dekat 4 bulan pun aku kat sini...huhuhu...lepas settle peak period neh...start posa..and aku da nk balik Penang...(for good..wee..)

Tak sabar pun ada nk tunggu ujung bulan julai neh...takot pun ada jugak..hahaha...ya la..camana nk habehkan keja2 yg selambak neh...masalahnya pulak..yg selambak tuh..dok tak mai2 lagik..bila dia mai...mmg aku tenggelammmm..ahahaha...

Ok la..bak orang kata..pengalaman...kalo aku tak mai..tak merasa la peak period kat sini cemana..kan? laen caranya org buat keja kat sini pun..tak gitu?

Pengalaman..baik atau buruk..tetap berharga..so..aku hargai masa2 aku kat sini..tak pernah menyesal..(bukan aku diberi pilihan pun kan? hahaha)

nanti2 aku update lagik..kalo boleh eh...huhuhu...

* how i wish...busy playing game kan??*

* tak sampai la lagik tahap gila camni..hahahah...(mintak simpang wehhh)*

0 komen: