Friday, July 30, 2010

Imam Muda

Hari ni aku balik awal sket daripada biasa...chewahh..awal ke? Tak la awal sangat...kul 8mlm gak la aku balik...

Alhamdulillah...keja2 aku da selamat di settle kan hari ni...cuma tinggal 2 keja lagik yg kena aku settle kan minggu depan..insyallah..harap semua nya akan berjalan ngan lancar...hehehe...

Hari ni hari yg menyebabkan aku mempunyai pelbagai perasaan...

Pagi2 aku rilek2 ja sebab benda2 aku lum masuk...aku nk tlg org pun..sumer da agak rilek2 ja..

Tapi sebelum lunch tetiba ada staff wat kecoh lak..itu la..awal2 tanak buat..benda tu da masuk dari Khamis petang lagik...tapi dia tanak buat...simpan sampai jumaat pagi baru nk wat...then ada problem..baru nk kalut2..mencik tul aku...kalo dia sorg ja kalut takpa gak..dia kalutkan aku skalik..mmg siyes la..ilang mood aku nk lunch...eiii gerammm..siyes gerammm...

Lepas lunch lak..tetiba 2 tax comp aku baru masuk lik..dua2 nk amend tax comp lak tu..huhuhu...kelam kabut aku dok tunggu sorg staff tu amend (staff yg sama tauuu ngan yg td)..last2 satu comp tu..aku yg amend..nyampahhh..huhuhu..da tu last2 menet pun..time dok meeting..aku rasa dok kalut da...tp dia leh dok wat rilek..siyess geramm...sampai last2 tu aku dok sebelah dia..tunggu dia amend satu2...siyes la aku mmg bengang gak ar...then dia leh kata lak..lagi takley wat keja sebab aku dok sebelah dia..ada ka patut?? kalo dia leh wat tanpa aku dok kejan dia...aku takdak la pi dok sebelah dia...mmg aku gerammmm tul ngan dia..lepas settle kalut2 tu..masuk briefing lak..seb baek sumer ok..

Seb baek la sumer da settle skang...tp ntah la..susah la kdg2 kita nk suh2 org wat keja neh...geram kdg2 tu..haihh...

Takpa..apapun..aku gumbira aku punya peak period pun da habeh..minggu depan pun bz gak..tp mungkin tak se'bz' sebelum2 neh la..hehehe...

p/s: saja ja aku letak title tu..aku ngah tgk Imam Muda waktu aku tulis neh..wah2 aku setuju Imam Muda Asyraf yg menang...yeay!!

2 komen:

aida_0707 said...

sabar.sabar. aku pun selalu lalui benda camni. bila pi dok tunggu belakang staf, depa kata tak bleh wat keja. tapi, kalau tak tunggu pun lagi tak wat. nak tekan q number pun payah. huhuhu

Unknown said...

itu la kan puan ida..haih2..sebelum2 neh staf okay..jenis leh harap..tetiba dapat hat ni..aku pun pening..kdg2 tu siap leh nk lawan balik ngan aku lak tu...eiii geram gak..