Saturday, February 11, 2012

TAX Away Day!!

For the first time..kami ada event cam ni kat department aku..hahaha

Bukan apa..slalunya bdk2 dept aku neh..malas nk menjoinkan diri..
So kali ni kami buat event khas untuk dept aku ja..n yang paling best skalik..
Sebab event neh di buat WAKTU KERJA!!! AHaks..

Jumaat ari tu..kul 3.30 ptg.. kami semua di paksa untuk gerak ke Penang Bowl..(hahaha..dipaksa ok.. =) )

Semua ada 19 orang..so kami main 4 lane..and sorg 2 game..perghh...
Macam2 gaya...dari gaya yg sgt terer maen bowling..ke org yg tak reti maen..huhuhu..
Aku tak terkecuali la kan...aku mmg tak brapa reti maen bowling pon..agak2 baling ja..

First game..huhu aku dapat 70 markah ja..gila sikit kan..org laen suma 80 lebey..bos aku ja la..dapat 140 lebey...huhu (dia mmg slalu maen wakil ofis aku..)
Tapi rupa2nya itu baru warmup..hahaha..second game.. aku dapat 104 markah...weeeehoooo...terbaek!!

And!! Aku ranking pemaen kedua terbaek tuh..perghh...nombor satu mmg tak dak org len la..bos haku la..huhuhu ho yeah!!


Ni hadiah yang aku dapat...comey kan!!

Seb baek main 2 round ja..kalo 3 tuh...tatau la mcmana kan..hahaha..

Lepas habes main lam kul 6ptg..kami pi makan lak..kat Passage Thru India...pergh..
Roti Nan, Briyani, Kari Ayam, Kari Kambing, Kari Udang, Chicken Tikka, Kebab Ayam, Sayur2.. perghh mmg terbaekkkk la..kenyang!!!

Apapun..yang penting semua org hepi..n semua org puas hati!!



0 komen: