Saturday, August 28, 2010

Berbuka dengan kengkawan...

Seperti yang aku da janjikan sebelum neh...wah2..janjikan..yer yer jer haku neh..ahaks!!

Aku baru sampai dari KL mlm smlm kul 10.40 flight aku sampai kat airport Penang...huhuhu...penat weh...

Aku gi KL ada kursus kat Sheraton Imperial slama 3 hari...

Aku sepatutnya dapat dok hotel...tp aku tanak sebab rasa cam sedey jek dok sorg2 kat hotel...then nk sahur sensorg lak tu..isk isk lagik sedey...hahaha...naseb baek la kawan aku Puan Hanie tu keja area2 tu jugak...so aku tumpang umah dia (thanks a lot Hanie & Zaryl). so pepagi aku gi keje ngan dia n balik dia amek aku...

Tapi masa aku sampai kat LCCT tu..Puan G-ah yg amek aku...(thanks G-ah & Faie). lepas keje diorg dtg amek aku..sebab aku sampai kul 6ptg...kami da janji nk berbuka sesamer skalik ngan Hastura n Hanie...memandangkan diorg dari KL...diorg cam da bajet yg diorg akan lambat sebab jem...so memasing da spare air n makanan dalam kete..hehehe..senang spare siap2...

Tengok2 diorg sampai awal sket...so sempat la kami gi Restoran Saba' kat Cyberjaya tu sebelum berbuka...elok2 kami semua sampai je kat kedai tu...azan pun berkumandang...kami pun minum la dulu air2 yg kami bawak...masing pun bawak kluar la bekal masing2...Zaryl kuarkan beskot chocolate chip....Hastura lak kuarkan Cheese Tart....hahaha..yg ni yg tak ley blah neh...hahaha aku gelak sampai hari ni tak habeh2 lagik...pasai apa?? tgk la rupa dia kat bawah ni sendiri...hahaha...takyah aku nk citer panjang2...hahahah


Lepas tu kami pakat2 order makanan...solat n sembang2...lepas tu baru makanan sampai..kami pun makan...biasa la..dah solat...lagik la rancak sembang...hahaha..tp best la..rindu giler kengkawan aku neh...hehehe..miss u ols...Hehehe...biasa la..sesekali jumpa mmg mcm ni la kan...huhuhu...kami kiranya dok situ..sampai kul 9.30mlm..bayangkan..berbuka sampai kul 9.30...melampau kan? hahaha...sesekalik leh la...takkan hari2 kan..hehehe..


Lepas tu..aku follow Hanie balik umah dia..aku stay kat situ..sampai habeh training aku hari Jumaat...

Esok tu lak...aku gi berbuka ngan kengkawan UIA kat Restoran Cheng Ho..Amy Search punya..kat situ lak..makan buffet..dia makanan chinese style..huhuhu...banyak gak lauk..



Eh sebelum tu..aku berbuka neh ngan Puan June, Bai n Hanan...kami ber4 je..tak ramai..kami sampai awal da..dalam dok lepak2 tu...leh lak nampak Amy mai...si June neh..biasa la...dok nak amek gambaq...n seb baek la gak tercapai...hehehe...lepas tu siap dok curi2 amek gambaq lagik..hahaha..tak leh blah tul...


Aku suka roti jala dia..sedap..tetambah lak kuah gulai dia mmg pekat..so mmg mengancam la...hehehehe..selan tu..yg laen2 tu..buleh la..janji dapat jumpe n borak2 ngan kengkawan kan...hahaha...

Tapi lepas tu dok rush nk gi solat lak..so lepas2 tu kami bersurai da...kejap jek la..sampai terlupa nk amek gambar sgt...huhuhu...apapun..u guys...thanks a lot k...

0 komen: