Aku neh tak la ikut sangat bola neh..memana pun la..luar negara ke..dalam negara ke..
Tapi..abah aku neh..penyokong Kedah..tapi penyokong sekali sekala la..hahaha..
So memandangkan Kedah masuk final Piala FA neh..nk lawan N9..
Lepas habes konsert td..kami pun tukar ar TV tgk..haih..seri satu sama..
Lepas tu..penalti..
Habeh penalti pun seri lagik..4 sama..sambung ngan Sudden Death lak...isk isk...
Tapi kan...kalah wehhh....N9 menang ar...
Ada ke bg keeper tendang penalti..isk isk..sikit punya besar da harapan sumer org..giler jauh tersasar dia sepak..isk isk..keeper..biasa tendang jauh kot..atau mmg pakar bab2 tak bg bola masuk gol..isk isk..isk isk..aku rasa cam kelakar pun ada...tapi tu la..isk isk..tatau da nak kata apa..tapi..KEDAH KALAH..isk isk..
Tapi..keeper tu dapat ar Penjaga Gol terbaek.,..huhuhu..isk isk isk..naper ko sepak penalti..
Sunday, April 11, 2010
Wednesday, April 7, 2010
Apom Ijau!!!
Hari ni balik keja...aku tumpang mbr ofis aku..sampai jeti..
Elok2 sampai jeti ja..ujan rintik2..huhuhu...aku pun jalan cepat2..seb baek sempat nek feri..hehehe..
Sampai blah Butterworth..abah aku amek...
Mak ngan yayah pun ikut...
Rupa2nya..Yayah wat Apom!! Hahaha..Apom Ijau...
Rasa dia agak kureng...sebab tak de nyok..atau lam bahse melayu baku nya..kelapa a.k.a. nyiur..hehehe...
Boleh la tahan...banyak gak aku makan tadik..hehehe...
Apom Ijau!! Kan kan kan!!!
Hadi kata tak sedap..hahaha..bagi aku..okay ja la..
Tapi kan..dua hari lepas..Yayah wat roti jala...yg tu..mmg sedappppp...sampai tak cukup..hahaha..agak berebut la..hehehe..bukan apa..dia wat sikit ja.konon testing..ne tau sedap lak..hahaha...
Yang ni ja aku sempat makan...huhuhu..
Elok2 sampai jeti ja..ujan rintik2..huhuhu...aku pun jalan cepat2..seb baek sempat nek feri..hehehe..
Sampai blah Butterworth..abah aku amek...
Mak ngan yayah pun ikut...
Rupa2nya..Yayah wat Apom!! Hahaha..Apom Ijau...
Rasa dia agak kureng...sebab tak de nyok..atau lam bahse melayu baku nya..kelapa a.k.a. nyiur..hehehe...
Boleh la tahan...banyak gak aku makan tadik..hehehe...
Apom Ijau!! Kan kan kan!!!
Hadi kata tak sedap..hahaha..bagi aku..okay ja la..
Tapi kan..dua hari lepas..Yayah wat roti jala...yg tu..mmg sedappppp...sampai tak cukup..hahaha..agak berebut la..hehehe..bukan apa..dia wat sikit ja.konon testing..ne tau sedap lak..hahaha...
Yang ni ja aku sempat makan...huhuhu..
Tuesday, April 6, 2010
Hari ini 6 April 2010...
Hari ni aku sangat bosan..aku sangat malas..huhuhu...
Tetapi..pada hakikatnya..banyak yg perlu aku settlekan minggu neh..isk isk..
Tambah mengejutkan lagi..ada rakan sekerja ku yang telah me'tender' resignation...
Aku bukan apa..jeles tgk orang resign..aku pun nak gak resign..hahaha...ntah hapa2 ja kan..
Aku da ilang minat aku wat sumer neh..ntah la naper...
Dulu, aku sanggup neh wak lik keje..tiap2 malam wat keje pai pagi..tapi skarang kan..wak lik keje pun..tak buat gak..hahaha..
Hujung minggu lagik la..selambak wat keje..hurm..
Aku kena tingkatkan balik minat aku neh..where is my passion..bukan apa..bila kita ilang minat kan..sumer keje pun jadik susah...hurm..itu yg lecey tu...
PASSION..kembali lah dikau..hahaha...
Peak period da nak dekat..mungkin time tu nanti ia akan kembali pada ku..huhuhuhu...
p/s: kawan aku kata...kalo kita da bosan ngan life..maknanya kita perlu kawen...hahaha..benarkah?
Tetapi..pada hakikatnya..banyak yg perlu aku settlekan minggu neh..isk isk..
Tambah mengejutkan lagi..ada rakan sekerja ku yang telah me'tender' resignation...
Aku bukan apa..jeles tgk orang resign..aku pun nak gak resign..hahaha...ntah hapa2 ja kan..
Aku da ilang minat aku wat sumer neh..ntah la naper...
Dulu, aku sanggup neh wak lik keje..tiap2 malam wat keje pai pagi..tapi skarang kan..wak lik keje pun..tak buat gak..hahaha..
Hujung minggu lagik la..selambak wat keje..hurm..
Aku kena tingkatkan balik minat aku neh..where is my passion..bukan apa..bila kita ilang minat kan..sumer keje pun jadik susah...hurm..itu yg lecey tu...
PASSION..kembali lah dikau..hahaha...
Peak period da nak dekat..mungkin time tu nanti ia akan kembali pada ku..huhuhuhu...
p/s: kawan aku kata...kalo kita da bosan ngan life..maknanya kita perlu kawen...hahaha..benarkah?
Saturday, April 3, 2010
D'Piazza and BBQ...
Setelah sekian lama..kononnya nak BBQ la..apa la..
At last..hari ni..berjaya jugak merealisasikan..chewaahhh...
Jam 5ptg tadik..kami mula bbq..ayam, daging, sate pun ada...hahaha...sate ayam woo..
Siang tadi lak..aku, CT, Yayah ngan Alisya..kami pi umah haku..wah2..giler da dowh..baru pegi Khamis lepas..nak pegi lagik sabtu...sajer jek bawak CT gi tgk umah haku..huhuhu..
At last..hari ni..berjaya jugak merealisasikan..chewaahhh...
Jam 5ptg tadik..kami mula bbq..ayam, daging, sate pun ada...hahaha...sate ayam woo..
Siang tadi lak..aku, CT, Yayah ngan Alisya..kami pi umah haku..wah2..giler da dowh..baru pegi Khamis lepas..nak pegi lagik sabtu...sajer jek bawak CT gi tgk umah haku..huhuhu..
Thursday, April 1, 2010
Hari ini...adalah hari nya..
Aku cuti ari neh...hahaha..semata2 kerana satu panggilan telefon ari isnin lepas..
Panggilan tu adalah untuk membuat appointment...
Aku da leh amek kunci rumah!!!
Untuk tahu apa rumah yang aku beli... leh tgk kat post aku yg dulu2.. Rumah ku..kondo ku..
Aku cam da excited giler..hahha..tatau la naper kan..tapi rumah tu lum dapat OC lagik pun sebenarnya..depa cuma nk tuan rumah datang awal2 check rumah..kalo ada apa2 defect...depa leh repair siap2..
So, aku sekeluarga (termasuk Adi, aku suh dia cuti) pun pegi la ke Bayan Baru pg td..
Pegi sana tu..kami amek kunci kat dia nyer ofis..ramai lagik yg lum dtg amek kunci rupa2nya..aku antara yg terawal..so pi sana..depa bagi 3 set kunci rumah ngan 2 set kunci mail box haku..cam excited haku amek kunci..hahaha..
Sebenarnya mak aku da saspen..takut2 lif tak jalan lagik..so kena nek tangga..weh..aku punya unit..tingkat 19 woh..kena naek tangga..mau tak jadik naek..hahaha..
Kami pun naek lif..naek skalik ngan org developer tu..pegi la check2 kuantiti2 apa yg dia janji nk bg..sumer cukup..then dia turun..tp dia bg satu list..untuk tulis defect2..
Hahaha..check punya check..ada 25 list defect items..giler ah..banyak tul..haih..
Hurm..banyak bende nak citer..tapi..takpe la..kali ni..aku rasa...let the pictures tell the stories..
Panggilan tu adalah untuk membuat appointment...
Aku da leh amek kunci rumah!!!
Untuk tahu apa rumah yang aku beli... leh tgk kat post aku yg dulu2.. Rumah ku..kondo ku..
Aku cam da excited giler..hahha..tatau la naper kan..tapi rumah tu lum dapat OC lagik pun sebenarnya..depa cuma nk tuan rumah datang awal2 check rumah..kalo ada apa2 defect...depa leh repair siap2..
So, aku sekeluarga (termasuk Adi, aku suh dia cuti) pun pegi la ke Bayan Baru pg td..
Pegi sana tu..kami amek kunci kat dia nyer ofis..ramai lagik yg lum dtg amek kunci rupa2nya..aku antara yg terawal..so pi sana..depa bagi 3 set kunci rumah ngan 2 set kunci mail box haku..cam excited haku amek kunci..hahaha..
Sebenarnya mak aku da saspen..takut2 lif tak jalan lagik..so kena nek tangga..weh..aku punya unit..tingkat 19 woh..kena naek tangga..mau tak jadik naek..hahaha..
Kami pun naek lif..naek skalik ngan org developer tu..pegi la check2 kuantiti2 apa yg dia janji nk bg..sumer cukup..then dia turun..tp dia bg satu list..untuk tulis defect2..
Hahaha..check punya check..ada 25 list defect items..giler ah..banyak tul..haih..
Hurm..banyak bende nak citer..tapi..takpe la..kali ni..aku rasa...let the pictures tell the stories..
Subscribe to:
Posts (Atom)




