Today is Sunday ataupun dalam bahse melayu nyer..AHAD..
Macam biasa la..slalunya ahad aku mmg malas nk gi memana..aku lebey suker lepak n nganga kat rumah ja..hehehe..
Ari ni pun tak terkecuali..lepak umah ja..cuma mak aku da bgtau awal2 ari neh nak gi Econsave nak bli barang2...
Untuk pengetahuan sumer..minggu depan aku ikut abah aku gi camping kat Teluk Batik..huhuhu..tapi aku tak camping ar..sebabkan mak aku pegi..kitorg tido chalet..ahaks! kan ke selamat..hehehe..
Semalam petang, kitorg da wat list da.."things to buy", "thing to bring", "who will bring" & yg paling penting."what to eat"...hehehe...
Disebabkan wat camping..kitorg kena wak barang2 basah untuk diorg masak..yer..diorg masak sendiri..hahaha..kitorg tumpang makan jek..ahaks! kalo harap kat aku masak..mmg hancus ar..hehehe..aku wat sanwic jer ar...huhuhu..
Ekceli abah aku pun da lama tak wat camping2 neh..sebelum2 neh kalo gi outdoor training pun..slalunya tido hotel..tak pun..paling cikai ar..tido chalet..hehehe..kali ni kompeni neh betul2 nk thrill...so kena la camping.,..
Macam kelakar pun ada gak ar..jenuh memikirkan apa yg perlu di bawak..huhuhu..seb baek satu malam jek..so kitorg mmg habeh pikir ar..hehehe..
Tadi pun gi shopping..perghh..2 troli tuh..banyak giler brg..hurm..mewah sungguh diorg nk camping neh..tapi yer la..bukannyer camping cam dak2 skolah..ni org2 keje kan..hurm..hehehe..
Hurm..minggu depan takley ar nk rehat2..huhuhu..tapi ada can ar aku nak mandi..hehehe..sebab ari tu pegi diorg tanak mandi..so kali ni aku nak mandi gak!!!
Tapi..sebelum nk sampai ujung minggu neh..aku da nampak yg hari2 aku akan mencabar dengan keje yg berlungguk2..huhuhu..
Sunday, February 28, 2010
Saturday, February 27, 2010
Movie: Little Big Soldier
Tadi aku ngan Yayah gi Sunway Carnival...gi tgk wayang ar..apa lagik..hehehe..
Citer Little Big Soldier...best!!
Mmg ramai ckp ngan aku citer neh best..hehehe..so mmg ternyata citer neh best..
Dia nyer action2 best..plus ngan lawak2 dia..hehehe..best2..Jackie Chan..cam biasa la..best..then Wong Li Hom lak kan..best2..
Memang penat gak ar gelak ja citer neh..sebab lawak2 dia mmg unexpected..Mamat yg dok sebelah haku tu lagik ar..gelak2 siap tepuk2 tempat letak tangan..pergh..giler ekstrem..hahaha..
Tapi mmg citer neh best!
Citer Little Big Soldier...best!!
Mmg ramai ckp ngan aku citer neh best..hehehe..so mmg ternyata citer neh best..
Dia nyer action2 best..plus ngan lawak2 dia..hehehe..best2..Jackie Chan..cam biasa la..best..then Wong Li Hom lak kan..best2..
Memang penat gak ar gelak ja citer neh..sebab lawak2 dia mmg unexpected..Mamat yg dok sebelah haku tu lagik ar..gelak2 siap tepuk2 tempat letak tangan..pergh..giler ekstrem..hahaha..
Tapi mmg citer neh best!
Susun Silang Kata
Lagu neh dari Aizat. Dah beberapa kali aku dengar lagu neh..mcm agak best gak lirik2 dia..cuma tang susun silang kata tu..mcm lost sket ar..hehehe..
=============================================
Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku
Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada
Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu
(korus)
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri
Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada
Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu
(ulang korus)
Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu
(ulang korus 2x)
=============================================
Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku
Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada
Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu
(korus)
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri
Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada
Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu
(ulang korus)
Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu
(ulang korus 2x)
Monday, February 22, 2010
Aku gumbira wehhh
Weh dengar sini orang2 kampung...hahahaha...
Aku dengan rasa TERsangat hepinya...
Aku pass wehh...Yeay!!
Abah aku lak nk blanja duit henpon aku sebagai reward....yeay!!!!
Aku dengan rasa TERsangat hepinya...
Aku pass wehh...Yeay!!
Abah aku lak nk blanja duit henpon aku sebagai reward....yeay!!!!
Sunday, February 21, 2010
My new love...
Setelah lebey dari setahun aku guna Nokia 5800 XM..just lepas drpd warranty date..5800 kerap memberikan aku masalah yg menyebabkan aku terpaksa menukar henpon baru..
Sebenarnya dari tahun lepas lagik aku da ushar phone neh..mmg cam nk tukar..tp masa tu..5800 maseh sehat lagik..so aku guna ar dulu..tgh aku dok syok2 guna skang neh..dia lak wat problem..isk isk..lepas satu..satu..hurm..kalo wat problem yg free takpa gak..ni perlu bayar lak tiap2 kali nk repair..huhuhu..
To cut it short...19 Februari yg lepas..aku gi Sunway Carnival..kat kedai One Touch Mobile..hehehe..(kedai tu gak la..bah, adi, yayah beli henpon depa..abah aku cukop suka mamat kat kedai tu). Aku pun beli la Nokia N86 8MP..
Sebenarnya dari tahun lepas lagik aku da ushar phone neh..mmg cam nk tukar..tp masa tu..5800 maseh sehat lagik..so aku guna ar dulu..tgh aku dok syok2 guna skang neh..dia lak wat problem..isk isk..lepas satu..satu..hurm..kalo wat problem yg free takpa gak..ni perlu bayar lak tiap2 kali nk repair..huhuhu..
To cut it short...19 Februari yg lepas..aku gi Sunway Carnival..kat kedai One Touch Mobile..hehehe..(kedai tu gak la..bah, adi, yayah beli henpon depa..abah aku cukop suka mamat kat kedai tu). Aku pun beli la Nokia N86 8MP..
Subscribe to:
Posts (Atom)

